جمعه
1403/01/10
مرکز فروش 03154750439

نکاتی که باید در هنگام پهن کردن فرش، در دکوراسیون رعایت کنید ...

 

شاید شما هم برای عید نوروزتان برنامه خرید فرش جدید دارید و این سوالها برایتان پیش آمده که

  • چه نوع فرشی بخرم؟
  • دکوراسیون منزلم را چگونه بچینم؟

 ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا به جواب سوالتان برسید.

 همانطور که می دانید، قیمت  فرش 1200شانه نسبت به دیگر فرش ها کمی بالاتر است ، اما اگر می خواهید فرشی بسیار زیباتر و دستباف گونه تر داشته باشید باید از این فرش ها استفاده کنید .

شما می توانید برای دکوراسیون خود از این فرش های ماشینی استفاده ببرید . دکوراسیون ایرانی همیشه با حضور فرش ، رنگ و لعاب می گیرد . پس چه بهتر که این فرش دارای رنگ و طرح بسیار زیبایی باشد که بتواند نگاه مخاطب را نیز به خود جذب کند .

مهم ترین ویژگی فرش های 1200 شانه در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارند این است که طرح های بسیار زیبایی برای آن طراحی می شود . طرح هایی که با دقیق ترین جزییات کشیده شده اند تا بر روی فرش پیاده سازی شوند .

ریزبافت بودن در این فرش ها باعث می شود که طرح هایی که روی آن پیاده می شوند زیباتر و با جزییات دقیق تر باشند ، همانند فرش های دستباف ابریشم که دارای ظرافت بسیار بالا و طرح های قشنگی هستند .

نکاتی که باید در هنگام پهن کردن فرش 1200 شانه در دکوراسیون رعایت کنید .

استفاده از فرش باید اصولی باشد تا بتواند دکوراسیون منزل شما با حضور فرش را جذاب تر کند . اگر بخواهید یک دکوراسیون جذاب داشته باشید باید به هماهنگی و ست رنگ ها بسیار دقت داشته باشید .

انتخاب رنگ و ست کردن رنگ ها بسته به سلیقه هر فرد، متفاوت است.

 

  • ولی دو نکته را بدانید :

اگر میخواهید فضای منزل و یا محیط شما بزرگتر نشان دهد بهتر است که از فرش 1200 شانه افشان استفاده کنید . فرش های افشان به خاطر اینکه ترنج ندارند ، محیط را بزرگتر جلوه می کنند .

و برعکس اگر می خواهید فضایتان کوچک تر نشان دهد ، توصیه شده که از فرش هایی با طرح های ترنج استفاده کنید . این فرش ها به علت داشتن لچک و ترنج ، باعث می شوند که محیط شما را کوچک تر نمایش دهد .

خب حالا می توان به دیگر نکته هایی که شما باید در مورد چینش دکوراسیون فرش ماشینی بدانید اشاره کرد .

یک نکته در پهن کردن فرش 1200 شانه تراکم 3600 این است که شما حتما و لزوما نباید فرش ها را لب به لب با لبه های دیوار جفت کنید . توصیه شده که باید حداقل از دیوار فرش ماشینی شما 35 الی 50 سانتی متر فاصله داشته باشد .

همچنین شما نباید به طور کامل مبلتان را روی فرش قرار دهید . عموما بهتر است پایه های جلویی مبل شما روی فرش قرار بگیرد و پایه های عقبی روی زمین باشند . اینگونه فاصله بین فرش و دیوار هم حفظ خواهد شد .

همیشه حفظ اصول باعث زیبایی نمی شود . بعضی وقت ها این عدم رعایت اصول و عدم نظم است که باعث می شود شما فضایی زیباتر داشته باشید .

مثلا بعضی وقت ها به جای اینکه از فرش های چهار گوش استفاده کنید ، از فرش گرد استفاده کنید . استفاده از فرش های گرد باعث تنوع در محیط شما خواهد شد . البته برای این که مکان مناسب فرش 1200 شانه گرد را بیابید توصیه می کنیم در یک فضای خالی فقط از یک فرش گرد به همراه یک کمد و تعداد کمی مبل یا صندلی استفاده کنید .

 

سایر مطالب

مطلب قبلی   ـــــــــــــ   مطلب بعدی

 

مطالب مرتبط:

نکات نگه داری فرش

دکوراسیون منزل با فرش اطمینان 1

دکوراسیون منزل با فرش اطمینان 2

دکوراسیون منزل با فرش اطمینان 3

 

 

ثبت دیدگاه شما راجع به این مطلب