پنج شنبه
1403/01/09
مرکز فروش 03154750439

فرماندار آران و بیدگل خواستار اختصاص برنامه تلویزیونی میز فرش ماشینی در شبکه های تلویزیونی و ازجمله شبکه ایران کالا به منظور تهیه و پخش مستندی از محصولات فرش ماشینی این شهرستان شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در دیدار مدیران شبکه ایران کالا با وی، با تاکید بر معرفی فرش ماشینی و دیگر ظرفیت های این شهرستان گفت: تولید سالانه 50 میلیون مترمربع فرش ماشینی در مناطق صنعتی آران و بیدگل، این شهرستان را در رتبه نخست تولید فرش ماشینی کشور و رتبه دوم جهان پس از غازی عنتب ترکیه قرار داده و کشورهای همسایه و اروپایی از جمله بازارهای هدف صادرات این محصول هستند .


دکتر اسماعیل بایبوردی

 وی اختصاص برنامه تلویزیونی میز فرش ماشینی در شبکه های تلویزیونی و ازجمله شبکه ایران کالا به منظور تهیه و پخش مستندی از محصولات فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل را موثر در رونق این شبکه تلویزیونی و معرفی هرچه بیشتر تولیدات این شهرستان به ایرانیان اعلام کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این دیدار ترویج بازاریابی و توسعه صنعت فرش ماشینی را از مزایای تولید محتوا با موضوع فرش ماشینی این شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: معرفی محصولات نساجی و فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل در پیوند و ارتباط بین شبکه ایران کالا با مردم این شهرستان از یک طرف و افزایش مخاطبان این رسانه در دیگر استانها و شهرها تاثیرگذار است.
دکتر بایبوردی توسعه صادرات را در ایجاد اشتغال و افزایش رفاه مردم ایران و شهرستان آران و بیدگل کلیدی و تاثیرگذار خواند و بیان داشت: با افزایش تولید و صادرات، زمینه برای پیشرفت و توسعه پایدار این شهرستان فراهم تر می شود .
وی بیان کرد: اگر صنعت، دانش بنیان و پژوهش محور باشد، می تواند اقتصادی هوشمند را شکل دهد که دیگر اقتصاد دولتی جایی نخواهد داشت و از نوسان های بازار خبری نخواهد بود.



منبع : سایت استانداری اصفهان

  

سایر خبرها

خبر قبلی  ـــــــــــــ  خبر بعدی


ثبت دیدگاه شما راجع به این مطلب